Autor |
Wiadomość |
matkaziom
Duży Administrator
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: chłopok
|
|
EGZAMIN KOŃCOWY |
|
I termin - 25.06.10r. godz. 8.30
I termin wpisu do indeksu - 1.07.10r. g.10.00
II termin - 24.09.10r. g. 9.00
W tym samym dniu wpis do indeksu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 13:03, 10 Maj 2010 |
|
 |
|
 |
ryba_18
Starszy szeregowy
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: dziewoja
|
|
|
|
a ja z racji ze mialam juz ta przyjemnosc/lub nieprzyjemnosc:) zdawac ten egzamin w formie ustnej oststnio,to wklejam pytania jakie pojawily sie gdy mnie Ks.pytal troche niektorych forma byla inna ale sedno jest zachowane moze Wam sie przyda:)
1.Powiązania anomii z izomią
2.destrukturyzacja wyjasnic pojecie
3.relatywistyczny i subiektywistyczny sposób spostrzegania w konflikcie
4.Wpływ mediów na mlodziez 7 roznych aspektow:)
5.Kazdy temat przerabiany na zajeciach od pierwszego do ostaniego podac tematycznie i zagadnienia,jakie byly przerabiane.
powodzenia dla Wszystkich piszących i odpowiadajacych ustnie!:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:39, 24 Cze 2010 |
|
 |
Kaśka.
Sierżant
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: dziewoja
|
|
|
|
1. -izonomia społeczna- pewne odgórne nadawanie rozporządzeń bez oddolnej akceptacji. Tworzy się przestrzeń nadużyć. Sprawiedliwość prawa.
-anomia- brak identyfikacji z wartościami. Brak ciągłości między pokoleniem starszych i młodszych
i tyle mam w notatkach ; x
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:51, 24 Cze 2010 |
|
 |
matkaziom
Duży Administrator
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: chłopok
|
|
|
|
wpływ mediów
Elektroniczne środki przekazu informacji, a zwłaszcza telewizja, zmieniły bardzo nasz sposób życia. Telewizja stała się jednym z elementów naszej codzienności, towarzyszy nam podczas posiłków, rozmów, spotkań towarzyskich, pracy itd. Pełni rolę dalece wykraczającą poza tę, którą pierwotnie wyznaczyli jej twórcy. W dzisiejszym świecie człowiek coraz mniej doświadczeń czerpie z bezpośredniego kontaktu z kulturą i jej wytworami, a coraz więcej z rzeczywistości spreparowanej przez media, głównie telewizję. Statystyczny młody Polak spędza przed telewizorem 3,5 godziny dziennie., tak więc telewizja zawładnęła jego czasem wolnym, wypierając inne sposoby jego wykorzystania. Ofiarą telewizji padają: sen, życia towarzyskie, kontakty rówieśnicze, zajęcia hobbystyczne, sportowe i nauka własna. Telewizja przejmuje funkcję książki, teatru, czasopisma. Rozsądne korzystanie z telewizji wzbogaca zasób wiadomości. Wiadomo, że z przekazu oferowanego przez telewizję, człowiek przyswaja około 80% informacji, czyli on 50% więcej niż z przekazu akustycznego. Wobec faktu, że przyjęty styl życia społeczeństw wysokorozwiniętych, na dalsze miejsce spycha bezpośredni kontakt międzyludzki ogromne znaczenie w kształtowaniu wzorców młodego pokolenia nabierają media. Dlatego musimy zwracać uwagę na to co oglądają nasze dzieci. Analizy programów telewizyjnych wskazują, że zanim dziecko ukończy szkołę podstawową ogląda w TV 8 tys. morderstw i 20 tys. aktów przemocy. Również bardzo niepokojące są informacje związane z grami komputerowymi. Największą popularnością wśród dzieci, cieszą się gry, preferowana jest przemoc. Niewielu rodziców zorientowanych jest, co przez 3-4 godziny dziennie robią ich pociechy przed komputerem Udowodniono, że dzieci uczą się zachowań poprzez obserwację, identyfikację i naśladownictwo. Prawdopodobnie dlatego też coraz częściej jesteśmy świadkami przestępczości wśród dzieci i młodzieży.
Negatywnym zjawiskiem, jakie wnoszą media jest uzależnienie medialne. Obserwujemy je zwłaszcza w odniesieniu do komputerów. Miłośnicy tego wynalazku nie szukają związków z innymi ludźmi, jego życia toczy się w wymiarze wirtualnym.
Lista obaw i zastrzeżeń związanych z nowoczesnymi mediami jest długa. Nie ulega wątpliwości, że jest to potężne narzędzie kształtujące wzorce kultury oraz postawy dzieci i młodzieży. Należy szczególnie dbać o to, aby narzędzie to jak wiele innych wcześniejszych wynalazków człowieka, nie odwróciło się przeciw swemu wynalazcy. Wszyscy jesteśmy odpowiedzialni za przygotowanie dzieci do świadomego i krytycznego odbioru mediów, a także do posługiwania się mediami jako narzędziem pracy.
źródło:Internet
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 13:04, 24 Cze 2010 |
|
 |
mario.k
Generał Dywizji
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: chłopok
|
|
|
|
A ten test ma być opisowy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 14:12, 24 Cze 2010 |
|
 |
Kaśka.
Sierżant
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: dziewoja
|
|
|
|
ja mam w notatkach, które mam skserowane, że 10 pytań i 7 sobie wybieramy ,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 14:27, 24 Cze 2010 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|